Korekta gazetki firmowej

15 Lu

Wydawanie gazetki firmowej stało się w ostatnim czasie bardzo popularną formą przedstawiania tego, co aktualnie dzieje się w firmie. W przypadku małych firm nie ma to zbytniego znaczenia. Natomiast jeżeli chodzi o duże firmy korporacyjne, to właśnie za ich sprawą wydawane są tego typu gazety. Można na ich łamach znaleźć bardzo wiele przydatnych informacji na temat działalności takiego przedsiębiorstwa. Jest to również swego rodzaju „tuba” używana do kontaktów zarządu z pracownikami. Podczas tworzenia gazetki firmowej należy przede wszystkim zwrócić uwagę na tekst w niej zawarty. Musi on być napisany w sposób przejrzysty. Nie może się bowiem zdarzyć, że błąd językowy narazi naszą firmę na śmieszność ze strony otoczenia. Tego przecież nie chce żaden przedsiębiorca, prawda? Wobec powyższego polecam wszystkim tym, którzy wydają tego typu gazety, aby skorzystali z oferty profesjonalnej redakcji tekstu w języku polskim. Kolejną sprawą jest to, iż tekst w tego rodzaju publikacji winien być napisany w sposób zrozumiały. Ma on być ukierunkowany względem konkretnego odbiorcy, czyli pracownika danej firmy. Jeżeli prowadzimy firmę budowlaną i głównymi odbiorcami naszej gazety są tzw. robotnicy, to nie ma sensu używać słów dla nich niezrozumiałych. Wbrew pozorom to bardzo ważna kwestia, której należy bezwzględnie przestrzegać. Mam nadzieję, że przydał się komuś niniejszy wpis i przekonał wszystkich niezdecydowanych do profesjonalnego podejścia do kwestii reklamowych.

Dodaj komentarz